תוצאות

סידור תוצאות לפי

כבוד האדם

יצירת כרזות משותפות שמטרתן להעלות את המודעות לשמירה על הכבוד של קבוצות בחברה.

כבוד האדם

כיצד פגיעה בכבוד האדם יכולה ללמד אותנו מהו כבוד האדם? במפגש ושיח בקבוצות עם מגוון דילמות נפתח את עצמנו לשאלות אלה.

טקס לפתיחת השנה – ראשית (יסודי וחט"ב)

טקס זה מיועד להעניק לקהילת בית הספר הרגשה של התחדשות. הטקס בנוי משני היבטים: רגשי ואינפורמטיבי. מצד אחד, הטקס אמור לייצר אווירה - ומצד אחר, הטקס יעביר לתלמידים מידע על חידושים בנוף בית הספר בשנה הקרובה וייצור ציפייה לקראת חידושים אלו.

טקס פתיחת שנה - ראש השנה ׁ(יסודי וחט"ב)

טקס לפתיחת שנת הלימודים, ובו מודגש הקשר לראש השנה – תחילת לוח השנה היהודי. בטקס משולבים יסודות מסורתיים מתוך חגי תשרי, וראש השנה בפרט, באוריינטציה תרבותית ולא דתית.

טקס לחג השבועות בנושא: ביכורים (כיתות א-ג)

בטקס זה נדגיש את טובו של הטבע שמעניק לנו מפירותיו, ונוסיף ביכורים משלנו שאינם בהכרח ביכורי חקלאות.

טקס לחג השבועות בנושא: לימוד בשבילי

טקס וירטואלי לציון חג השבועות, השם דגש על לימוד משותף בהשראת מנהג 'תיקון ליל שבועות'. ניתן להתאים את הטקס ולקיים אותו גם בכיתה הממשית, או להשתמש בחלקים ממנו כמערך שיעור ללמידה.

טקס לחג השבועות בנושא: לימוד בשבילי

טקס לחג השבועות לכיתות א-ג ששם במרכזו את נושא הלימוד, ברוח מנהג תיקון ליל שבועות. אחרי חלק המופע, יעבירו הלומדים סדנאות למורים, ברוח האמרה "אֵיזֶהוּ חָכָם? הַלוֹמֵד מִכָּל אָדָם".

טקס לחג השבועות בנושא: חג חקלאי אז והיום

טקס זה מדגיש את ההיבט החקלאי של החג, ואת ההבדלים בין האופן בו חגגו את החג בתקופת המשנה לבין האופן בו חגגו אותו החל משנות ה-20 של המאה ה-20.

טקס לפתיחת השנה – יש לי חלום (חט"ב)

טקס זה מיועד לפתח את הדמיון של התלמידים ולהפיח בהם תקווה ושאיפה לשנה של התקדמות, יוזמה ועשייה. התלמידים והמורים יחלמו על העתיד הרחוק ועל העתיד הקרוב, ישתפו זה את זה בחלומותיהם ויעלו את חלומותיהם על הבמה.

טקס לפתיחת השנה – יש לי חלום (יסודי)

טקס זה מיועד לפתח את הדמיון של התלמידים ולהפיח בהם תקווה ושאיפה לשנה של התקדמות, יוזמה ועשייה. התלמידים והמורים יחלמו על העתיד הרחוק ועל העתיד הקרוב, ישתפו זה את זה בחלומותיהם ויעלו את חלומותיהם על הבמה.

טקס קבלת ספר תורה (ב)ראשית קריאה

טקס קבלת ספר התורה, המתקיים לקראת סוף כיתה א או בתחילת כיתה ב, מבקש לעורר אצל הילדים תחושה רחבה של שייכות וקשר לעם היהודי. טקס זה שם דגש על ראשית הקריאה, לאחר שהילדים למדו קרוא וכתוב.